Augusztusban csak annyit írtak ki a STC közösségi oldalára, hogy „Jön, jön, jön.” Hogy mi jött, az csak decemberben derült ki, amikor a STC klubigazgatója és kézilabda szakmai igazgatója bemutatták az új jövevényt.
Hiánypótló beszerzést valósítottak meg, hiszen december 3-án egy új Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI személyszállító járművel lettek gazdagabbak. A hófehér csoda összesen 18 személy szállítására alkalmas + 1 fő sofőr, 1 fő kísérő. A modern gépjármű minden biztonsági felszereléssel rendelkezik, kényelme és megbízhatósága garancia a hosszútávú működésre.
Nem túlzás, de történelmi a STC életében ez a beszerzés, hiszen az idén 75 éves klub életében még soha nem rendelkezett ilyen befogadóképességű saját szállítójárművel, mindig gondot okozott a nagyobb létszám mozgatása. Belicza János klubigazgató elmondta, azt is, másfél évvel ezelőtt a szakosztály vezetője – a TAO keretein belül megpályázta a lehetőséget, mely később pozitív elbírálást kapott. A sok – sok utána járást követően, sikerült a szakmai igazgató úrnak – Papp Józsefnek – támogatókat találnia a jármű megvásárlásához szükséges önrész előteremtéséhez. A TAO támogatás azt jelentette, hogy a közel 30 millió forintos jármű vételéhez 70-30 arányú, támogatás-önerő konstrukcióban szerezni kellett vállalkozókat, akik hozzásegítették a STC kézi szakosztályát a buszhoz. Köszönet minden egyes támogatásért- tette hozzá a klubigazgató.
Jellemzően bérelt járművekkel és sok esetben a szülők támogatásával értek célba a gyermekek – ezt már Papp József kézilabda szakmai igazgató mondta. Sokszor voltunk úgy, hogy mentünk a 9 személyes buszokkal meg a szülők segítettek és ők is jöttek autókkal. Valljuk be, ez nagy szervezést és anyagi és időbeli feláldozást jelentett a szülőktől, örülünk, hogy kitartottak velünk ezen időszakban is. Most már könnyebb lesz a helyzetünk, mert az egész csapat és a teljes felszerelés elfér a modern buszban. Az üzemeltetésre helyi vállalkozóval találtuk meg az együttműködés lehetőségét, hiszen egy ilyen járműnek a fenntartása is komoly költség, de erre is megtaláltuk a jó megoldást.
A vezetők bíznak benne, hogy rengeteg sikeres „meccs” vár az autóbuszra.
A TAO pályázat fő támogatója: • COLAS ÉSZAKKŐ KFT. Támogatók: • SÁROSPATAK VÁROS ÖNKORMÁNYZATA • WEINBERG ’93 ÉPÍTŐ KFT. • FRAISA HUNGÁRIA KFT. • KISPATAK 2000 KFT. • NAGY TÜZÉP KFT. • GEO-MILK KFT.