Horvátországban jártak a Plasztik SE mazsorettjei

A Sárospataki Plasztik SE Smaragd@Diamonds csoportja szeptember 6-10-ig Horvátországban vendégszerepelt. A 10. Nemzetközi Nyári Karneválon vettünk részt Supetaron, ahol egyedüli magyar csoportként képviseltük Magyarországot és városunkat Sárospatakot.

A több napos rendezvénysorozatot Brac szigetén rendezték. Csoportunkat a Supetar városához közeli hangulatos és gyönyörű üdülővárosban Splitskában szállásolták el a szervezők. Mazsorettjeink péntek este Postira városában tartottak nagy sikerű bemutatót. Menettánccal hívogatták a kikötőbe a turistákat a lányok, ahol színes és változatos műsorukat, majd a közönség bevonásával tartott vidám flashmobot is szívesen és nagy szeretettel fogadta a közönség.

Másnap este a supetari sétányon vonultak fel, majd tartottak bemutatót mazsorettjeink. A tengerparti kikötő esti fényében rendezett nemzetközi karneválon 28 csoportban 600 fellépő Horvátországból, Szlovéniából, Olaszországból, Szerbiából, Macedóniából, Crna Gorából és Magyarországról érkezett Supetarba. Egyesületünk képviselői a települések vezetőinek városunk nevezetességeit bemutató prospektusokat és ajándékokat adtak át, amellyel Sárospatakot népszerűsítettük.

Pazar karneváli forgatagot láthattunk, gyönyörű jelmezekkel, szuper koreográfiákkal. Lányaink bemutatójának nagyon nagy sikere volt. A mazsorett egyesületünk vállalkozó kedvű anyukáiból verbuválódott Plasztik Banyák is bemutatkoztak a karneválon, ahol nagy sikerű vidám előadásukkal szórakoztatták a közönséget.

Mivel a fellépéseink este zajlottak, napközben volt lehetőségünk a strandolásra, pihenésre, kirándulásra, kikapcsolódásra is. Ellátogattunk Brac sziget déli partján fekvő Bol városába és az Aranyszarv strandra, amely a sziget és Horvátország egyik jelképe. Az odavezető úton gyönyörködhettünk a hegyvidéki szerpentineken haladva a festői táj fantasztikus látványában. A tenger kristálytiszta vize, a kavicsos gyönyörű part mindenkit elkápráztatott.
Hamar eltelt az öt nap, vasárnap hajnalban rengeteg új élménnyel, tapasztalatokkal gazdagodva indultunk haza.

Köszönjük szépen a szülők és támogatóink segítségét, valamint a Tourinform Irodának a propaganda anyagok biztosítását!