Erzsébet Táborok második turnusa a Rákócziban

Erzsébet Tábor a Rákócziban – II. turnus alsó tagozat

Sikeresen folytatódott a Sárospataki II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolában a Napközi Erzsébet Tábor II. turnus 2017. június 26-tól június 30-ig. Gazdag programokkal vártuk a gyerekeket. A hétfői kézműves foglalkozásokon elkészítettük a rókavadászathoz szükséges rókákat, a röptethető pillangókat, színes szélforgókat, melyekkel másnap 95 gyerekekkel együtt túráztunk a Botkőre. Jó volt végigtekintetni a gyerekeken, ahogy vidáman bandukoltak színes sapkáikban. A kék, szürke, fehér, piros sapkás csapatok a délelőtt folyamán az összes elrejtett rókát megtalálták. A nap pozitív üzenete volt, hogy a gyerekek szebbé tették a környezetüket az eldobált szemét összeszedésével. Szerdán a helytörténeti ismereteiket bővíthették a táborozók a Rákóczi vár látogatása alatt, ahol az iskolánk névadójáról gyarapíthatták tudásukat. Tartalmas délelőttöt biztosított a tanítványaink számára, amelyeket élményrajzaik is tükröztek. Másnap vidám hangulatban indultunk a buszos kirándulásra, melyet Lillafüredre és a Miskolci Vadasparkba terveztünk megfűszerezve egy kisvonatozással. Az időjárás azonban meghiúsította terveinket. A Miskolc Pláza mozijában a GRU3 kárpótolta a kicsit csalódott kirándulókat az elmaradt programért. A hét zárásaként igazi „élmény nap” volt a péntek. Reggel ugrálóvár fogadta a gyerekeket, majd megérkezett a kisvonat, amivel fagyizni mentünk. Ebéd után a Verdák3 3D-s filmet nézhettük meg, közben pattogatott kukoricát és üdítőt is kaptak. Visszaérkezve pizza-partyval zártuk a tábort.

Valamennyiünk számára színes, érdekes, élményekben gazdag, jó hangulatú volt ez a hét is.

Horváth Istvánné, táborvezető

A II. turnus alsó tagozat fotói ITT láthatóak.

Erzsébet Tábor 2.turnus – felső tagozat

A Sárospataki II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola felső tagozatos tanulói is részt vehettek a nyári napközis tábor programjain. 25 tanuló döntött úgy, a nyár egy hetét táborozással tölti, s reméljük jól döntöttek. Már a hétfői nap is tartogatott érdekességeket, ezt a napot a kedvenc mesénknek szenteltük, melyhez nem csak történetet lehetett kitalálni, de a díszleteket, bábokat is. Kedden az egészségé volt a főszerep, délelőtt finomságokat készítettünk, természetesen csak egészségeset, mint a sárgarépás zabsüti, a gyümölcssaláta, vagy a finom házi szendvics, a délután pedig a sporté és a mozgásé volt. Szerdán a Sárospataki Nagykönyvtár volt úti célunk, ahol a történelmi múlt mellett megfigyeltük a csodaszép könyvkötéseket, írásokat is. Erre azért volt szükség, hogy délután elkészíthessük saját könyvünket, kedvünk szerint díszítgessük, próbálgassunk tintával írni, iniciálékat készíteni.

Csütörtökön Miskolcra, Lillafüredre kirándultunk, majd megnézhettük a Gru3 mozifilmet, premiervetítésben. Pénteken délelőtt játszottunk, kézműveskedtünk, s ebéd után beültünk a cukrászdába fagylaltozni. Ezután kikocsiztunk a Betyár Lovastanyára, ahol várt ránk egy kis íjászat, falmászás és természetesen a lovaglás. Nagyon szép lovakat láttunk, s majdnem mindenki ki is próbálta a lovaglást. Közben megérkezett az óriás pizza, melynek elfogyasztása után a gumikerekes kisvonat visszahozott az iskolához. És el is szaladt a hét. Jó volt, amely abból is látszik, többen jelezték, jövőre is szívesen vesznek részt a táborban.

Géczi Tamásné, Tatárkáné Nagy Anna

A 2.turnus – felső tagozat fotói ITT láthatóak.