Sárospatak, mint márka – szakdolgozathoz kérünk segítséget olvasóinktól

Szakdolgozatához kér segítséget egy fiatal. Sárospatak város márkaépítésének lehetőségeit vizsgálja Durst Ádám a Miskolci Egyetem marketing szakos végzős hallgatója.

Ahogy megkeresésében fogalmazott: “azt szeretném megtudni, hogy az adott egyénnek milyen kép él a fejében a városról, valamint az egyén területi kötődésére vagyok kíváncsi. Ez lényegében az identitás.
Ádám azt akarja vizsgálni szakdolgozatában, hogy az önimázs, (ez a patakiak fejében kialakult kép a városról), valamint a külső imázs, (ez a nem pataki lakosok fejében kialakult kép a városról) mennyire egyezik meg, mert ebben az esetben beszélhetünk erős identitásról, ami a márkaépítés alapja.

Ádám nevében is kérjük önöket, segítsenek a Sárospatakról szóló szakdolgozat készítésében a kérdőív kitöltésével.

Kérdőív sárospataki lakos számára IDE kattintva érhető el.

Kérdőív nem sárospataki lakos számára IDE kattintva érhető el.

 

Feltöltő

Fel