Változott az ügyintézési folyamat a Sp-i Munkaügyi Kirendeltségen

14szept_afszA minőségfejlesztési munka eredményeként az ügyfélkezelési/ügyintézési folyamat kiegyensúlyozottabbá tétele érdekében 2014. szeptember 1-től új ütemező és ügyfélirányító rendszer kerül bevezetésre a Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ Sárospataki Kirendeltségén
Ügyfeleinket az ütemezett ügyfélfogadás keretében ezentúl szinte minden tevékenységcsoport esetében előjegyzésre fogadjuk. Ezáltal tervezhetővé válik a kirendeltségen töltött idő, és lehetőség nyílik a személyes igények fokozottabb figyelembevételére.

Ügyintézőink az időponttal rendelkező ügyfeleinknek minimális várakozási idő után intézik el az ügyét. Azok az ügyfelek, akik nem kértek vagy nem kaptak időpontot az ügyük intézéséhez, általában hosszabb várakozási időre számíthatnak.

Felhívjuk a figyelmet, hogy az időponttal rendelkező ügyfeleink behívása következtében a kiadott sorszámok nem minden esetben jelentik a behívás sorrendjét!

Az új rendszer bevezetésével arra törekszünk, hogy minden ügyfelünket a lehető legrövidebb időn belül fogadhassuk. A rendszer tesztelési fázisában az esetleges átmeneti fennakadások tekintetében szíves megértésüket és türelmüket kérjük!

Részletes tájékoztatást az Információnál vagy az ügyintézés során az ügyintézőktől kaphat!

 

 

Feltöltő

Fel